Nie działa wskaźnik poziomu paliwa w AUDI A6 C6

W przedliftingowym AUDI A6 (do 2009 roku) może pojawić się problem z niedziałającym lub zacinającym się wskaźnikiem poziomu paliwa.

Z powodu złego mocowania przewodów elektrycznych dochodzi do korozji wtyczek. Prąd przestaje płynąć czujnik się zacina. Błąd ma oznaczenie G169

Audi stworzyło na tę okazję zestaw naprawczy 4F0298200B jeśli samochód jest z napędem QUATTRO za około 110 zł.

W skład zestawu wchodzi para przewodów i kilka spinek, które rozwiązują problem. Dla wersji z napędem na przednią oś przewidziano tylko zaciski 4F0971847A. 


AUDI PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE 


Komentarze

  1. Mam cztery audianki, w tym Audi A6 C6 z 2007 r i na szczęście nie miałem żadnych takich problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie także spokój jak narazie.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja niestety mam ten problem, ale nigdzie nie mogę dostać tych części...??

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymontowałem pompę, przeczyściłem złączki, kontakt spray i jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odciąć wtyczki zalutować i po problemie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz