Luz na półosi w Audi A4 B8 :)

Audi A4 B8 piękne auto. Szkoda tylko, że jakiś nowo przyjęty inżynier z Inglostad źle coś policzył. Dodał, odjął, pomnożył, źle dodał procenty itp.

Suma summarum przez właśnie tego anonimowego studenta inżynierii kwantowej mamy zajebisty problem z półosią w audi a4, na której  robi się taki luz jak ... nie będę przeklinał.

Że niby lekarstwem na taką przypadłość ma być super zestaw naprawczy wprowadzony w celu naprawy tegoż luzu. Jeśli stan pacjenta pozwala jeszcze na taki zabieg to można zastosować:

0B4409175E - płytka dociskowa (nowa po supermodyfikacji wytrzyma 9 stopni w skali richtera)
0B4409294D - łożysko (kulki w środku, metal dookoła i się kręci)
0B4409227 - podkłądki regulacyjne, pozwalające na niwelacje luzów. (maks 3 po 0,3 mm)

0B4409294D
kpl. zestaw naprawczy
Jeżeli nasze łożysko lata jak w obudowie jak "prosie w miechu". Niestety do wymiany obudowa za tysiące złoty.

Komentarze

  1. Miałem to samo.. aż się wszystkiego odechciewa ile z tym roboty, a jedynie przez głupie niedopilnowanie..

    Busy do Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż trzeba dbać i obserwować swój samochód ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężka sprawa z tym Audi. Jak dla mnie powinno się to wydarzyć w tak dużym koncernie, zwłaszcza Niemieckim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż no zdarza się... taka prawda. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Jak stan pacjenta pozwala.." to wszystko to lekka kpina.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałem co najmniej kilkadziesiąt aut do naprawy, gdzie był dokładnie ten problem. Więc można to uznać za fabryczny defekt, z jakim muszą się liczyć kierowcy Audi A4 B8

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak to już jest. Trzeba dbać o samochód ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba dopieścić swój samochodzik od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie czy zbadana jest żywotność tego "zestawu naprawczego"? Z drugiej strony skoro Audi strzeliło gafę to oni powinni ponosić koszty "naprawy" moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieje się tak w każdej wersji napędowej, czy tylko w quattro?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jaka jest żywotność tego zestawu..

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem powinni ściągnąć wszystkie te auta na naprawę pogwarancyjną w celu usunięcia usterki z ich winy. Jeśli zależałoby im na dobrej opinii o marce tak własnie powinni zrobić to przecież na FIAT czy FORD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważne jest aby oddać swój pojazd do profesjonalnego serwisu gdzie nie zostanie potraktowany jak masa tylko indywidualnie, jest to ważne ponieważ często po serwisie auto nadal nie jest do końca naprawione, zostają drobne ale liczne usterki które i tak trzeba usunąć. Ja moje auto oddaje do http://twojmechanik.com/przeglady-okresowe/ szczerze polecam, zawsze wyjeżdżam zadowolony a samochód pracuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz te wszystkie części są tak robione, żeby po roku od razu się rozwalały, a kasa dla producenta leci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. mam ta samo tylko na lewej polosi... 2010, 2.0tdi 120koni....

      Usuń
  16. przewaga dzieki technice:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba dopieścić swój samochodzik od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zlituj sie..jedzilem ibiza 1.9 tdi dobilem do 380tys i NIC z tym autem sie nie dzialo. a ten badziew z 4 zerami....totalna porazka...nie dosc ze 2.0 tdi to chłam to jeszcze prezent w postaci luzow...mimo, ze nadal jezdze tym audi, uporalem sie z polosiami..to AUDI TO JEDEN WIELKI PRZEREKLAMOWANY SZMELC!:)

      Usuń
  18. Audi A4 bardzo dobry i praktyczny samochód. Zdecydowanie warty swojej ceny. A jak warty swojej ceny to trzeba od czasu do czasu coś w nim poprawić bądź dopracować.

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie objawy tego występują? jesteśmy to w stanie zauważyć/wyczuć podczas jazdy??

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz